I'm back :)



Har beställt provkort nu iaf, lutar åt att det blir fördiggjorda.. Lättare och snyggare, litar inte på mitt tålamod om man ska sitta och göra allt för hand.. Blir ju en del efter ett tag.. Men det där är inte de enda vi ska titta på, lägger upp bild på de andra provkorten sen när vi fått tag på leverantören. Vi har iaf bestämt oss för texten i korten:

"Ni inbjudes att
med er närvaro hedra
vigselakten mellan

XXXXX XXXXXXXX
och
XXX XXXXXXX

i XXXXXkyrka
lördagen den 18 april 2oo9 kl 14:00
samt därefter intaga middag på XXXXXXX XXX i XXXXXXXX"

Förlåt till er alla som klagat över att jag skriver så sällan, men pga födelsedagar och förlovning så har bröllopsbestyren hamnat lite på hyllan ett tag.

Vi har även funderat på att ringa runt till Hotell & Resturang gymnasium i kommunen och kolla vad de tar för den Buffé vi vill ha. Funderar även nästan på att anlita en frisör till håret, har inte fått någon provuppsättning än och börjar bli nervig som f*n. Men sminket har jag fått provsminkat och det blev grymt! Verkligen grymt!

Tärnorna är tillbaka som det var från starten, har insett att jag verkligen inte går ihop med tjejer så jävla nära som jag trodde att jag kunde. Tjejer och deras eviga jidder, det blir min syster och min bästa bästa vän. Även om folk tycker det ser latjo ut med en manlig tärna, så vill jag faktiskt inte gifta mig utan min bäääästa vän vid min sida, så det så!

Bröllopssviten är iaf bokad, vet ej om jag nämnt det i något tidigare inlägg, bara min kära m2b som ska betala för den också! Har även hittat bröllopsringen jag SKA ha, får fota från tidningen och slänga upp här någon dag framöver.

Nu är det tillbaka till vardagslivet en stund, vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0