080517

474887-16          474887-17

Har suttit och budat lite på tradera och hittat dom här fina grejorna :) Tror jag leder på handskarna just nu med 79 kr (enda budet) och budgivningen är slut idag kl 22:12, så det är lite nervigt.. På slöjan är jag också än så länge ensam budgivare och budet ligger på 99 (än så länge) och den auktionen är slut 23 kl maj 02:36 eller något sånt, så håll tummarna för mig där ute nu! Vore helt perfekt att komma undan såhär billigt med precis det jag vill ha :-)

Har lite funderingar över tiaran också, vet inte hur vida jag ska ha både slöja och tiara. En granne hade en tiara jag kunde få låna, så jag har något "lånat" också.. Så jag får helt enkelt vänta och se tills jag har slöjan hur jag ska göra, lika bra o prova med båda på samtidigt tror jag..

Vi blev dessutom klara med den eventuella bordsplaceringen igår, SKÖNT. Nu får vi dock hålla oss tills inbjudningskorten har gått ut och vi har fått alla svar. Hoppas ju självklart på att alla kommer.

Justja, ni som känner mig och inte blir bjudna får inte ta illa upp. Det är störst del familj och släkt som kommer. Och i princip endast vänner sen flera år tillbaka, ett fåtal andra är utvalda just för att de är speciella för OSS BÅDA.

Nej nu ska jag försöka få på mig byxor och ta en cigg.. blir alldeles snurrig av allt detta bridezillande..

grattis mamma och XXXXXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0