GÄSTBLOGG AV ENA TÄRNAN

Tjosan!
Jag tror jag har blivit smittad! Jag har förvandlats till en tärnzilla! Jag skyller på bruden!

Jag och bruden har setat länge idag och tittat på klänningar, till mig alltså. Vi har diskuterat allt från färg, längd till exklusivitet osv. Och vi har hittat en som verkligen är den ultimata nästan. Snacka om kärlek vid första ögonkastet. Ett litet problem var det dock, den finns bara i strl xs i den bruna färgen för tillfället. Men det är ju en tid kvar till bröllopet så det kanske hinner fixa sig! :) Hoppas det! Vill verkligen ha den alltså! Och jag tror inte att den gör sig på samma sätt i rött.
Vi böt bara några ord om skor. Hon tycker det skulle vara snyggt med sådana där klackskor med hög snörning till, medans jag inte vet, jag tycker nästan det vore snyggast med ett par fina höga klackar bara. Men det ordnar sig. Vi får ju se vilken klänning det blir och hur den ser ut först. :)

Shit vad det känns långt kvar! Fast ändå inte. Det är mycket som ska göras, speciellt för brudparet. Men shit jag blev lite chockad, jag måste ju oxå fixa massor. Att vara tärna innebär inte bara att stå framme vid altaret och se söt ut. Osis! haha! :) Nej men jag är superexhalterad och ser verkligen fram emot det. Jag vet att det kommer bli riktigt bra och en jättelycklig dag för bruden.

Här är bild på klänningen som har frälst oss.
Lovisa

//
Ena tärnan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0