080301

I april 08 förlovar vi oss, i april 09 gifter vi oss. Jag som skriver bloggen är (ganska självklart?) bruden. Jag väljer att förbli anonym tills den dag våra bröloppsfoton publiceras. Vi är väl ett relativt normalt par. Jag blir 20 i år och han blir 25. Vi har inte lyckats få ett förstahandskontrakt än men det är inte alls långt ifrån. Vi har en liten kille som blir ett år i april 08.

Vi är väl medvetna om att många i våran omgivning inte tar det här så seriöst som vi gör, därför väljer jag att vara anonym fram tills alla planer och drömmar har slagit in.

Den här bloggen behöver jag ha att bolla med, prata av mig osv. Därför känns det skönt att börja skriva den som anonym, då kan jag ju helt och hållet välja själv om jag i ett senare skede faktiskt vill stå för allt det jag kommer att skriva om i bloggen.

Just idag har jag inte så mycket mer att skriva. Återkommer med bilder på klänningen i nästa inlägg, och lite länkar och så. Jag använder mig av bloggen för att samla all information på samma ställe, så slipper jag ha en bridezilla klippbok. Nu kan jag go bridezilla online istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0