080203

Vi har ännu inte spikat något datum, men vi har valt april iallafall och vi har valt kyrka. Bara hoppas att vi kan flirta till oss samma präst som döpte sonen. Har känt henne enda sen konfirmandtiden. Vi har även kommit fram till att vi ska skriva egna löften. Shit, jag har blivit en jävla bridezilla. Vi har inte ens förlovningsringarna på oss än. Men dom beställer vi imorgon, så det ska inte bli några som helst problem att få på sig dom i tid.

Mina närmaste släktingar är informerade och vi ska prata med hans föräldrar under tisdagen, vi åker dit i tre dagar nu. Förlovningsringarna är i vitt guld, släta och enkla. Så jag kan ha en maffig vigselring sen utan att det ser konstigt ut. Tur att vi har sån lik smak jag och min älskade karl. Shit, så här lycklig och euntusiastisk har jag inte varit på länge.

Har dessutom hittat drömklänningen, just nu till ett kanonpris.

Så till nästa helg ska jag ringa dit och höra hur jag går till väga och hur länge dom har klänningen till det här priset. Weho :). Jag vill verkligen ha den där klänningen, men skippar väldigt gärna dom där fula rosorna i håret.

Nej, dags att ta sig ur drömvärlden och återgå till tvättstugan. Skriver nog mer imorgon efter vi har beställt ringarna. Fast, det mest olidliga är nog att vänta ända tills april med att ta på sig ringarna!

Vi har nu beslutat att ha ett alkoholfritt bröllop med tanke på att många med barn kommer. Låter bra, slipper man massa pinsamma fylleminnen därifrån. Fyllan tar vi på respektive möhippa och svensexa :)

Kommentarer
Postat av: Du Vet Vem =)

Fan va glad jag är för din skull!!!!
För att inte tala om hur stolt jag är att få vara din vän!!!

Soltare kan ingen vara!! =)

2008-03-02 @ 18:44:48
Postat av: Madeleine

du kommer lätt va snyggast på hela bröloppet ;>

2008-03-02 @ 19:51:20
URL: http://knarkarkatt.blogg.sen
Postat av: Janna

Ser dig, Ser dig :D :D

2008-03-03 @ 11:09:39
URL: http://jsms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0