Klänningen.

Jag har köpt klänningen nu. TOKFIN. Ska dock sys om baktill. Underbar faster som hjälper mig.

Tärnklänningarna ska gå i blått istället för svart, så nej inga svarta tärnklänningar.

Kommer inte visa klänningen här förrns bröllopsfotona publiceras.. Nyfikna? :) Det tror jag min m2b är också, därav lägger jag inte ut någon bild på klänningen på nätet.



[X] Boka kyrka
[X] Boka lokal
[X] Boka bröllopssviten
[/] Bröllopsklänning (inhandlad med ska sys om)
[] Slöja
[/] Brudgummens kostym/frack (ska hyras)
[/] Tärnklänningar (beställs i januari)
[] Näbbkläder
[] Marsalk kläder
[X] Val av toasmadame (VÄRLDENS bästa)
[] Inbjudningskorten
[] Vigselprogram
[] Festprogram
[/] Bröllopstårtan (har hittat en privatperson på FL som ska fixa)
[/] Catering (har valt firma och buffé)
[/] Gästlistan (jobbas för fullt)
[/] Fotograf (har en tillfrågad)
[/] Smycken (sätter in pengar för halsbandet imorgon och inväntar besked om örhängen)
[] Skor
[] Transport
[X] Frisör (ska försöka flirta till mig fratis till tärnorna också)
[/] Smink (en vännina från Hassela kommer ner och provsminkar mig nu i april)
[] Gästbok
[] Vigselring
[] Bordsdekorationer
[] Hindersprövning
[] Äktenskapsförord
[] Namnbytes papper
[X] Sång i kyrkan (en vännina sjunger och min syster spelar)
[X] Solist till bröllopstryckaren, vi dansar inte vals (en bekant)
[] Text och instrumentalmusik till Solisten på festen
[/] Serveringspersonal (2/4 klara)
[] "Kläder" till bröllopsnatten (shopping med toasmadame)
[] Morgongåva
[/] Val av psalmer och in- & utgånsmarcher  (måne&sol är spikad)
[] Toalettpapper till festlokalen
[] Presenter till tärnor och marsalker
[] Dryck till festen
[] Pyssel till barnen på festen
[/] Festlekar (funderar kring singstar/guitarr hero turnering)
[] Önskelista

Kommentarer
Postat av: mig

hej. kan du inte berätta om frieriet? nyfiken :)

2008-03-28 @ 13:06:30
Postat av: Herr & Fru

åh nu blir jag ju nyfiken..

kan jag låna din lista? till min blogg?
ha en toppen helg

2008-03-29 @ 18:17:57
URL: http://herrochfru.blogspot.com
Postat av: Madeleine

vad sällan du skriver =P

2008-04-06 @ 22:08:31
URL: http://sixtenlovestorkel.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0