080304

Pratade med nån kyrkgubbe idag i telefonen. Lämnade våra personuppgifter osv. Lämnade även önskemål om prästen. Skulle få svar i början på nästa vecka. TIDEN GÅR SEEEGT! Vill bara få datumet rätt i handen så jag kan boka lokal, catering och ha good tid på mig att titta på många olika tårtor osv. Trotts att vi redan är frälsta i en, men det lär nog bli en kostnadsfråga då vi kommer ha så många gäster som vi faktiskt har råd med.

Brudtärnor är klara: Min syster (som gästbloggade igår) samt min allra bästa vän (JA DET ÄR EN KILLE). Deras klädsel ska som tidigare sagt gå i brun/beigh.

Bestmen är klara(tror jag?): Lillgrabben som då kommer vara 2 år (enda kravet vi har på honom är att han ska gå med in) samt min m2b's bästa vän.

Toasmadame är också klar: Min gamla konfirmandledare.

Ska anställa några av syrrans kompisar till servering, dekoration och städning av lokal. En har jag lyckats boka. Det här går framåt.

Yes. Planeringen går framåt. Nu har min jävla m2b vart på jobbet länge, han åkte 8 imorse, dags att komma hem nu tycker jag, Saknar. Längtar. Varje sekund isär är JOBBIG.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni får den tid (och präst) ni önskar! Förstår att det måste vara en aning frustrerande att inte riktigt kunna sätta igång. Var gifter ni er och när (önskar ni)?

2008-03-07 @ 21:35:19
URL: http://blogg.jessicajager.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0