080408

474887-14

Jag har bestämt mig för frisyren nu iaf, och lyckats flirta till mig gratis hårfix till mig och samtliga tärnor. Nice ska det bli. Har även börjat titta en del på material och så till inbjudningskorten, ska försöka på mig ett utkast ganska snart. Vill ha de klara innan det är dags för inskolning på dagis och hela jobbcirkusen sätter igång i augusti. Då har man iaf en tredjedel av allt pillpill som ska göras klart. Nej hualigen, ska flirta med mina tärnor och lite nära vänner och se om man kanske kan flirta till sig lite hjälp med allt pillpill..

Nej nu har min m2b fixat underhållning på TV'n så ska krypa ner hos honom och lillkillen nu :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0