Smycken och nya servetter.

Eftersom att vi har ändrat färgtema på bröllopet så var jag tvungen att tänka om lite i smyckesväg. Satt (som vanligt) på BT och klickade runt i olika forumstrådar för att få lite tips och inspiration.  Hamnade på http://www.mixmaxdesign.dinstudio.se/ av en slump och blev förälskad. Sätter in pengarna till hon som gör smyckena den 26e och så fort pengarna har kommit in är halsbandet mitt. Det är undanlagt sålänge. Dessutom har jag bett henne göra ett par matchande örhängen. Samma hjärta som i halsbandet fast mindre. Kommer bli supersnyggt! Är så glaaaad.

Vi har även ändrat hur servetterna ska se ut eftersom det är nytt färgtema. Hua. DET ÄR SÅ KUL.

474887-10
        474887-11

Har dessutom mailat Milly (en fabrik i Kina som syr upp klänningar) och frågat vad de tar för att sy upp klänningen jag vill ha fast med silver rosor istället för rosa. Jag betalar nog vad som krävs. Vill ha den så. 

Störst av allt är ändå att vi blir varandras familj, inför vittnen. Det är så stort att jag ska lova mitt hjärta och evig trohet till den enda man jag någonsin verkligen älskat. Det är stort, häftigt.. PÅ RIKTIGT.

Har redan påbörjat tankegång i hur löftet ska vara.. Har mycket fina texter som inspiration. Det är så svårt att sätta ord på något man känner så starkt att man inte ens kan beskriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0